16 maj 2013

Söta vänner

När vi åker till farmor och farfar 25 mil bort, har våra söner två lekkompisar som de älskar att vara med! Det roliga är att det är två tjejer, och känner man våra söner så vet man att de annars bara hänger med killar!!
Tjejerna är dessutom några år yngre, men de fyra funkar sååå bra ihop!
Jag scrappade ett kul foto på dem till en layout för Kristinas Scrapbooking. Allt material hittar du där!




Här har jag jobbat med ett härligt prickigt papper från YouDo, en favorit! :-) Cool Down heter det.
Bakom det mönstrade pappret sitter en bit wellpapp. Jag har också använt en BoBunny-stämpel för att skapa de svarta "märkena" och "stänken".
Som fotomatta har jag använt en bit av det snyggt embossade cardstocket från Bazzill som heter Bazzill Dotted Swiss.




Jag har kombinerat lila rhinestones från YouDo med egen-tillverkade (gjorda med en lila Paper Pen).
Rosorna är dels en vit miniros, dels två lila minirosor.
Du ser också en rosa hattnål som jag stuckit ner bakom fotot tillsammans med ett sött tårtpapper.



3 kommentarer:

Jenny sa...

SÅÅÅ snyggt! Gillar att det är så stilrent vitt men ändå med fina "färgklickar". :)

Chris_P sa...

Lika snygg som vanligt :-)

Tone-Lill sa...

Kjempe stilg LO. Stilrent og fargerik på engang. Denne likte jeg :)