12 maj 2013

Vecko-skissen hos Scrap-Perra

I sista stund lyckades jag knåpa ihop en layout till veckoskissen hos Scrap-Perra.
Faktiskt tack vare att jag var på scrap-träff under lördagen, då hann jag en hel del!
Så här blev det:


Jag skapade ett orange hjärta med hjälp av en mask och Distress-dyna. 
Sen stämplade jag med en chevron-mönstrad rullstämpel.


Bakom fotot sitter en bit svart måttbands-tejp från 7Gypsies som jag haft i evigheter, 
och nyligen plockat fram och börjat använda!


Lite svart Liquid Ink och några svarta öljetter.
En söt knapp från Shopevalicious.com.


3 kommentarer:

Cilian sa...

Härlig LO! Gillar färgen på hjärtat som passar bra till tegelväggen och att du gjort ett litet hjärta inuti det stora.

Tone-Lill sa...

Å denne LOen likt jeg kjempe godt. En fantastisk herlig tegneserie utforming over siden din. Veldig lekkert!
:)

Malin/malwa sa...

Balett-mamma som jag är läste jag först titeln till "pointe" (tåspets)... ;)

Jätteläcker! Gillar "krispigheten" som blir med vitt och svart i kombination med en annan färg.