9 juni 2013

Scrap-Perras sommartävling - Ett altrat videokassett-fodral

Här kommer ytterligare ett bidrag till Scrap-Perras sommartävling!
Mellan d. 1 juni och d. 18 augusti pågår tävlingen.
14 utmaningar som portioneras ut under sommaren, och man kan vara med i alla 14 om man köper det stora paketet! Läs mer om det i deras blogg! 
Jag valde ett paket med My Minds Eye-papper och blev riktigt nöjd! Många fina papper, och en massa fina dekorationer till!

Idag visar jag en altrad sak.
En av utmaningarna lyder nämligen så här:

Ta ett föremål, tex pringelsrör, ett smyckessskin, en sko eller vad som finns till hands och altra det. 
Detta är en altertävling vilket medför att endast det är tillåtet. 
Från tävlingskitet ska du använda en bit av canvas rugen.

Jag dök långt ner i diverse-lådan och hittade ett gammalt videokassett-fodral!
Vilket fynd!
Perfekt att klä in i papper och sen pryda med dekorationer!


Så här blev resultatet:


Jag använde vackert mönstrade papper från My Minds Eye ur tävlingskitet. Även nätet och tagen i wellpapp som ni ser kommer från kitet.
Jag har lagt till blommor och blingstenar. De kommer från en vinst jag fick hem i brevlådan alldeles häromdagen! Jag vann nämligen utlottningspriset hos Mia och Fia skissar-bloggen!


Inga kommentarer: