16 augusti 2013

Min första layout som DT-medlem hos BoBunny!

Idag ska jag visa min allra första layout jag gjort för BoBunny som ny DT-medlem! Det var också den första av mina skapelser som visades i BoBunny-bloggen, i detta inlägg!
Redan imorrn får ni se den andra layouten!
Här har jag använt de nya  papprena och dekorationerna ur serien Zip-A-Dee Doodle (snart i en butik nära dig!)
Jag älskar de här grafiska mönstren, och tycker att färgerna är så läckra! De passar min stil perfekt!

Today I will show you my very first layout as a member of the BoBunny design team! This was laso my first project to be shown in the BoBunny blog, in this blogpost!
Tomorrow you will see my second layout!
I have used the new papers and embellishments from the Zip-A-Dee Doodle collection (soon in a scrap store near you!).
I just love these graphic patterns, and I think the colors are so cool! They suite my style perfectly!


Jag började med ett vitt, rent cardstock som jag stänkte lite svart mist på.
Därefter ritade jag på fri hand en ram på vilken jag sen placerade några bitar av de coola papprena.

I started out with a clean, white cardstock on which I put some drops of mist.
Then I draw a frame by hand, and on that I put some pieces of the cool papers.


Jag figurklippte ut några av de stiliserade blommorna ur ett av papprena, och strösslade ut dem över sidan. Jag har också använt en chipboard-pil, en s.k. trinket (metall- och emaljdekorationen till vänster om fotot), samt några blå rhinestones.

I cut out som of the flowers from one of the papers, and put them all over my layout.
I have also used a chipboard arrow, a trinket and some rhinestones.


Välkomna tillbaka imorrn då ni får se den andra layouten! Samma papper, nästan samma foto, men lite annorlunda design!

Welcome back tomorrow to see my second layout! Same paper collection, almost the same photo, but a slightly different design!

Inga kommentarer: