3 september 2013

Minialbum som ligger och väntar...

Idag ska jag visa er ett minialbum jag gjort för Kristinas Scrapbooking.
Det var länge sen jag gjorde ett minialbum, så jag tyckte det var dags!
Som ni ser innehåller det ännu inga foton, men jag hoppas att det ganska snart kommer fyllas med foton på mitt brorsbarn! Jag ska nämligen bli faster för första gången snaaaart!!!

Stommen till albumet skar jag till av en bit kartong som var 31x31 cm stor. Det blev fyra blad som är 10x20 cm stora samt en spillbit på 10x10 cm som fick vara ett extra "försättsblad".


Papprena i albumet kommer från Kaisercraft. De har härliga pastellfärger, och jag tyckte de passade bra ihop med de blommor och rhinestones jag fick med i mitt senaste dt-kit från Kristinas!



De gröna blommorna kommer från Reprint. Rhinestones kommer från YouDo.
Allt material hittar du hos Kristinas!



En vacker trollslända på ett av papprena...



Rhinestones får man aldrig för mycket av! 
Så mycket kul och fint man kan göra med dem!




Så där ja! Albumet färdigt! Nu väntar vi bara på bebisen...


Inga kommentarer: