6 september 2013

Mums med cupcakes!

Här kommer en layout som jag gjorde i helgen som gick då jag var på scrap-träff.
Det var Scrap-Perra som ordnade träffen, och han hade såklart med sig hela butiken! :-)
Det blev ju såklart en del shoppat för min del...


Jag köpte t.ex. dessa härliga papper och dekorationer ur serien Cut and Paste 
från My Minds Eye. Visst är de fina?!


En söt liten turkos körsbärsblomma och en fint gem fick plats på layouten.
Och visst är de läckra de där små "plastplupparna"?!
Ser ut nästan som godis som man vill äta upp! ;-)


2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Uuuuunderbara färger! Och snygg design!

Och så var det de där ringarna igen... Hoppar över till FB och PMar adressen omedelbums. ;)

Bella sa...

Vad snyggt det blev med de prickiga papprena ovanpå varann och den svarta kanten runt. Urtjusigt! Den där måste jag testa :)