2 oktober 2013

BoBunny-kort

Igår visade jag och tre av mina DT-kompisar upp våra kort i BoBunny-bloggen som vi gjort av papper och dekorationer från Zip-A-Dee Doodle-kollektionen!
Kika gärna HÄR för att se de andras kort.
Mina får ni se här:

Yesterday me and three of my DT-friends showed our cards in the BoBunny blog. They were made with papers and embellishments from the Zip-A-Dee Doodle collection!
Look HERE to see my friends cards. 
My cards you can see right here:




Några av mönsterpapprena klippte jag till vimplar.
Några mist-stänk och rhinestones piffade upp 
den vita cardstocken.




Här kommer ett grattis-kort med min favoritform, cirklar!

And here is a congratulation card using my favorite, circles!


Jag gillar verkligen blomman med en fin brad i mitten!

I really like the flower with the cute brad in the centre!



1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Så läckra! Det är så snyggt med bara svart, vitt och en färg till. Tycker jag. :)