11 oktober 2013

Tävlingsbidrag nr. 4, European Scrap Battle

Dags att visa upp min layout som jag tävlade med i deltävling 4 i European Scrap Battle!
Nu är nämligen omröstningen avslutad, och senare idag presenteras vilka som går vidare.
Denna omgångs tema var blommor! Man skulle använda minst tre pappersblommor och minst ett blommönstrat papper.
Så här tolkade jag det:
 

Jag började med att färga pappret med lila och gul mist.


Jag använde de helt underbara papprena ur serien C'est La Vie från BoBunny.
Och tittar ni riktigt noga ser ni att det är små blommönster på några av dem! ;-)


Och visst har jag använt mycket blommor?!
Lite ovanligt för mig, men ibland måste man ju gå lite utanför sin comfort zone.


1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Så läcker! Håller tummarna för att du går vidare!