17 november 2013

Bidrag till utmaning hos Hobbyworld

Hobbyworld kör denna månad en skissutmaning. Snygg skiss, så jag blev sugen på att hänga på!
Så här ser skissen ut:


Min layout ser ut så här:

När jag hittade det där fotot på Pontus i så häftiga färger,
var det bara att rota fram lite svart och illgrönt papper och sätta igång!
Ett av de gröna papprena är faktiskt ett gammalt BoBunny-papper!
Det svarta är dessutom deras Double Dot-cardstock.


Tuffa filtblommor, snygga flair buttons och ett urklippt litet monster!

Kladdet har jag gjort med hjälp av mist i grönt och svart.
Den svarta misten tonade jag ner genom att kleta gesso genom en stencil ovanpå!


På två av sidorna har jag stämplat en söm.
Jag hittade den stämpeln i min samling, och tyckte den
passade så bra med tanke på hur det är ritat på skissen!


Inga kommentarer: