18 november 2013

Måndags-skissen

Den 18 november är det idag. Förlåt, men det datumet låter faktiskt inge' vidare... Vad tror ni om 18 maj istället?! Eller kanske 18 juli?? Ahh... sommar och sol!! Men november... Nä, förlåt igen, men jag har lite svårt att uppbåda någon större glädje över den 18 november...

Men för att pigga upp mig lite publicerar jag här en skiss som jag hoppas ni inspireras av!
Lämna gärna en kommentar om ni älskar den 18 november (berätta varför, snälla!!), eller om ni skapat något efter skissen, eller kanske om ni som jag längtar mer efter 18 juli!



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do! 

Inga kommentarer: