21 november 2013

Pyssel som barnen kan vara med på

Ett av mina uppdrag för BoBunny under november var Kids Craft Projects.
Det ska tolkas som att man skulle skapa något som barnen kunde vara med och göra. Jag gjorde några saker som går att använda till ett kalas; vimplar till bakverk, godispåsar m.m.
I lördags visades de upp i BoBunny-bloggen.


Jag har använt Kraft Gift Bags tillsammans med olika trädekorationer och doilys.
Vimplarna skar jag till av en påse och vek runt träpinnar.


Visst blev de rätt söta de här påsarna?! 
Kul kombination mellan de grafiska mönstren
och de romantiska doilysarna.
Och så de coola trädekorationerna ihop med det! :-)


Närbilder!
De fina scallop-kantade cirklarna kommer också från Kraft-serien.


Och så till sist en godispåse!
Här har jag använt en gammal plastförpackning
som det varit BoBunny-dekorationer i.
Även här har jag använt en Kraft Gift Bag som jag skurit till
i lagom storlek, och sedan fäst dekorationer på.


1 kommentar:

AngelicaS sa...

Snyggt!
Det här gillade jag verkligen, stilrent utan en massa "krusiduller" men ändå glatt och lekfullt.