16 november 2013

Scrappa Loss novemberutmaning

Jag var en av tre vinnare i Scrappa Loss' utmaning i oktober! Det ger ju såklart mersmak, och jag var inte sen att haka på november månads utmaning!
En skiss som ska följas, och det ska handla om jul!


Varför inte plocka fram ett foto på vår julgran förra året samt alla papper och dekorationer från BoBunnys serie Silver & Gold?! Sagt och gjort, så här blev det:


Det är så härliga vinröda och gröna toner i dessa papper. Perfekt att lägga till lite guldfärgat till det!


Jag hoppas att det går att se att det är skissen jag utgått ifrån... 
Mina element blev lite mindre, 
men visst ser man att jag placerat papprena så som det "ska vara"!?
Det runda på skissen blev till en doily. Och för balansens skull
placerade jag en på högerkanten också.


Det enda på layouten som inte är BoBunny är de små halvpärlorna
som jag gjort med Paper Pen, samt bokstavsstickersena som kommer från
LilyBee Design.


3 kommentarer:

Cornelia sa...

Vilken härligt julig LO! Gillar "till- och från"-lappen som du dekorerat med. Smart!

Ha en underbar helg!

Johanna1978 sa...

Tack för din fina LO, lycka till i tävlingen!

Elin Larsson sa...

Härlig jullayout! Fin tolkning av skissen :)