8 januari 2014

Mobilskal x 2

Idag ska jag visa er två skal som jag dekorerat.
Det ena är ytterligare ett iphone-skal, men det andra är ett Samsung-skal! Man måste ju variera sig lite! ;-)
Samsung-skalet har jag gjort på beställning av min underbara vän Helena. Hon lämnade över det till mig då jag var på fest hos henne och hennes familj på nyårsafton. Hon valde sedan vilka stämplar och vilken färg jag skulle använda. Turkost med stjärnor blev det!



Iphone-skalet har samma mönster med stjärnor och lite text.
Men det fick gå i en grön nyans.

När jag lackat i tre omgångar så ritar jag lite detaljer med en vit penna.


Det här är sååå skoj! 
Om ni inte prövat än, så gör det!
Om ni behöver en beskrivning av hur man gör, så kika i det HÄR inlägget.
Där har jag gjort en steg-för-steg-beskrivning.

Inga kommentarer: