21 januari 2014

Nära kameraobjektivet

Se vilket roligt foto på Pontus! 
Som min journaling på layouten berättar så togs detta foto i en kamerabutik i San Fransisco.
Det var en rolig och intressant upplevelse... Det började med att jag skulle köpa en liten fästanordning som gör att linsskyddet sitter fast i en snodd i objektivet när man tar loss det.
Det slutade med att försäljaren jobbade hårt på att kränga på mig det ena fantastiska objektivet efter det andra! Han prutade ner priset i omgångar, men jag var förnuftig och avstod...
Men foto på layouten här nedan tog jag då han ville att jag skulle testa ett objektiv som gav denna fisheye-effekt när man gick nära! 


Visst blev det ett rätt kul foto ändå?
Layouten är skapad för SWE Scrapbook, efter en skiss ritad av lilla mig!
Skissen och mina duktiga kompisars tolkningar av skissen kan du se HÄR!

Jag har jobbat med papper från BoBunnys härliga serie Head Over Heels.


Ser ni det vita "nätet"? En kul grej som heter Rug canvas.
Det ser ut ungefär som sånt där halkskydd man lägger under mattor! :-)


Halvpärlorna har jag gjort med hjälp av Paper Pens.

Inga kommentarer: