22 mars 2014

Ett av mina alster från Fristadsträffen

Förra helgen var jag ju en av tre värdinnor för en scrap-träff, det har jag redan berättat om.
Idag tänkte jag visa ett av de alstren jag gjorde. Det blev en layout med en del material som skänktes av min go'a kompis Ullis.
Hon hade plockat ihop ett antal små kit med dekorationer som hon delade ut bland de deltagare som ville delta i helgens första utmaning. Den pågick en timme och man skulle använda ALLT i kitet. Man fick lägga till, men alltså inte dra ifrån!
Jag deltog inte i själva utmaningen. Men senare under dagen norpade jag åt mig ett kit och skapade en layout. Fast jag "fuskade" lite och använde inte allt... ;-)


Papprena kommer från Fancy Pants.


Bakgrundsmönstret gjorde jag med hjälp av två olika stenciler
och turkos Distress-dyna och svart penna.



Inga kommentarer: