1 mars 2014

Mini-kort, sponsring från En liten butik

Under februari blev vi på SWE Scrapbook sponsrade med material av En liten butik.
Många fina papper och söta dekorationer landade i min brevlåda!
Jag lyckades knåpa ihop tre layouter, två kort, och så dessa små mini-kort.
Bra att ha då man t.ex. är hembjuden på middag hos nån och vill ta med en chokladask eller en flaska vin! 
Det var precis så mina tre icke-scrappande kompisar tänkte när de beställde dessa kort av mig! Nu är de klara! :-)


Korten här ovan har jag enkelt gjort med hjälp av fram- och baksida på ett och
samma mönsterpapper.
Jag stansade sen ut fjärilar i två olika storlekar som jag prydde med 
Liquid Pearls, och fäste dem på korten.

Korten här nedan kanske passar allra bäst hängandes på en vinflaska.


De små korten dekorerade jag med ett stämpelmotiv av en 
korköppnare. Jag embossade motivet för en lite lyxigare effekt!


Inga kommentarer: