10 maj 2014

En layout efter skiss hos Scrap365

Igår gästade jag Scrap365:s blogg.
Scrap365 är ett brittiskt scrap-magasin som ges ut varannan månad. De har också en härlig blogg, och där fick jag nu chansen att visa upp mig och några layouter jag gjort!
Kika gärna HÄR för att läsa blogginlägget!

Jag tog också chansen att skapa en layout efter deras Maj-skiss, och det är den jag visar upp här i bloggen idag!
Så här ser skissen ut:

Och så här tolkade jag den!


Papprena kommer från Studio Calico, och de är mina favoriter just nu!
Den svarta pilen är utskuren med min Silhouette. Den var vit från början,
men blev snabbt svart med hjälp av svart Distressdyna!


Den härliga stämpeln som jag använt runt kanterna på layouten kommer från Kaisercraft.



Den gula pilen är i filt, och kommer från Fancy Pants.
Bokstäverna är thickers från American Crafts.


Kika in imorrn igen så får ni se de två layouterna som är med i senaste numret av tidningen Scrap365!


Inga kommentarer: