9 maj 2014

Gäst-DT hos Hobbyworld, en prickig layout!

Igår publicerades den här layouten i Hobbyworld-bloggen!

Jag har använt härligt prickiga papper från Echo Park, brads från Prima, den fina rhinestone-pilen och de snygga bokstavsstickersena. Allt detta kommer från Hobbyworld!


Jag använde flera olika cirkelpunchar till papprena. 
Jag chalkade runt kanterna och ritade konturer med en svart penna.
Det vita cardstocket piffade jag till genom att blanda Martha Stewarts metallicfärg med några droppar vatten. Därefter använde jag en smal, fin pensel och stänkte ut den tunna färgen på pappret.


Jag har använt två olika sorters stämplar, en med cirkelmönster från Panduro,
och en med lite "smutsig" textur som också är från Panduro.


Jag fick så mycket härligt material att jobba med! 
Stort tack till Hobbyworld för att jag får gästa er under maj och juni!




1 kommentar:

Dorota Dołęga sa...

ove the simnplicity and the colours!