6 maj 2014

Gäst-DT hos Hobbyworld!

Härliga nyheter! Under maj och juni är jag gäst-DT hos Hobbyworld!
En helt fantastisk "arbetsgivare" som är grossist i scrapbranschen. De har massor av fina grejer, och jag har fått så mycket skoj att skapa med!
Idag ska jag visa mitt första alster. En layout som är en lift av Jeanette "Tettiz" layout (som du kan se i Hobbyworld-bloggen HÄR).
Det är ett inspirationsalster för månadsutmaningen som består i just att lifta Tettiz layout. Kika in och var med och tävla om fina priser!


Jag har använt härligt prickiga papper från Echo Park!
Stämplarna jag använt på layouten är dels cirklarna från Panduro,
dels det oregelbundna rutmönstret från Papirdesign.


Visst är epoxy-stjärnorna häftiga?! De kommer från EK Success.
Träkameran och pilen som är gjord av rhinestones är från Prima.


Alla klistermärken (inklusive bokstäverna) kommer från Basic Grey.

Inga kommentarer: