21 maj 2014

Jag och mina grabbar!

Denna layout dök upp i Scrap-Perras blogg igår!
I mitt senaste DT-kit fick jag massor av smaskiga saker att jobba med!


Åh mums vilka härliga papper att jobba med!
Jag gillar verkligen dessa grafiska mönster!
Det är Heidi Swapp som gör dessa, serien heter Favorite Things, och papprena
jag använt heter Seeing Stripes (fram- och baksida) och Mixed Floral


Jag använde en stencil för att rita ringarna.
Dekorationerna är blommor från Prima, kitet heter Something Blue flower, 
I mitten av blommorna sitter en vacker rhinestone från Prima
Du hittar likadana i andra färger HÄR!


Jag har också använt lite American Crafts på min layout.
Flera av American Crafts papper har rutor som går finfint att använda till Project Life.
Men de går också bra att klippa ut och använda på t.ex. en layout.
Ni ser här nedanför ett av korten som jag använt som en dekoration.
Kortet är klippt ur pappret Marbles.
Den rosa remsan kommer från pappret See Saw.


Allt material hittar du hos Scrap-Perra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Another great layout Ulrika!!
I have nominated your blog for the Liebster Award. Take a look at my blog
http://scrappenmetsonja.blogspot.nl/2014/05/liebster-award.html

Sonja