4 maj 2014

Min stjärna!

Detta är en layout som jag gjort som DT-uppdrag för inspirationsbloggen SWE Scrapbook.
Man skulle använda ett visst färgtema som ser ut så här:


MIna DT-kollegors tolkningar kan ni kika på HÄR.
Min layout kan ni se här nedan.

Jag har använt de färgglada papprena och dekorationerna från BoBunny-serien Our Lil' Monster.
Stjärnorna har jag skurit ut med hjälp av en die som jag lånade av en kompis
på en scrapträff jag var på för några månader sen.


Bakom pappersremsorna sitter en bit så kallad Rug Canvas.
Det är ungefär som ett sånt där halkunderlägg man lägger under sina mattor.


Det är så härliga färger i den här serien! Jag älskar att jobba med dem!


Jag gjorde layouten när jag var på scrapträffen jag nämnde här ovan.
Det var Enköpingspyssels träff, och som alltid hade jag jättekul!


1 kommentar:

Amy Voorthuis sa...

It is such a sweet and gorgeous page Ulrika ❤ xxx Amy