21 juni 2014

Kaninen Eddy

Här kommer en layout med ett sött foto på en av våra kaniner. Låt mig presentera Eddy!
Eddy (och hans bror Måns) har bott hos oss i 2 år. De var bara några månader gamla då vi införskaffade dem.
Jag har tagit en del foton under dessa år, och det är skoj att få scrappa dem.
När BoBunny nu på senvintern släppte en serie med husdjurstema visste jag ju direkt att jag kunde scrappa om kaninerna! Serien heter Happy Tails.


Jag började med att "smutsa ner" bakgrundspappret med mist, Distressdyna och stämplar.
Jag tyckte de turkosa detaljerna passade bra ihop med svart, vitt och beige.


Den söta lilla kaninen klippte jag ur ett av papprena.
Jag parade ihop kaninen med ordet "Bunny" som jag klippte ur en 
sån där remsa längst ner på pappret där det står info om tillverkare och så!


Cirklarna har jag stansat ut med hjälp av två stansar i olika storlek.


Ni vet väl att BoBunny också gör supersnygg washitejp?!
Jag har använt två av dem på min layout.
Ni ser dem här nedan:


Ett litet smakprov av papprena från serien Happy Tails:


Inga kommentarer: