11 juni 2014

Kort med Double Dot-papper från BoBunny

Dessa två kort gjorde jag till mitt andra uppdrag i maj för BoBunny-bloggen.
Det skulle vara kort, och de skulle vara gjorda med BoBunnys fina Double Dot-papper. Det är lätt mönstrade cardstock, och de finns i massor av fina färger!


Det här med att rulla rullar av papper har jag testat förut, 
och jag tycker det blir en kul effekt!


Båda dessa kort är gjorda efter varsin skiss som jag snabbt ritade ihop på en rast på jobbet!
Jag fick några idéer, och kladdade snabbt ner skisser på ett papper.
Samma kväll satte jag mig ner och gjorde korten!

Det här kortet blev rätt kul också tycker jag.
Härliga färger ihop också!


Dekorationerna på detta kort kommer från Our Lil' Monster.
Jag använde därför Double Dot-papper som matchade med den serien.


Inga kommentarer: