12 juni 2014

Kort och presentpåse - tema havet

Jag fick en beställning för en tid sen av en kollega som behövde kort till sin dotters kära förskollärare inför sommarlovet.
Jag föreslog att jag skulle göra kort och matchande presentpåsar, och det gick hon med på! ;-)

Den ena läraren älskar havet, och därför plockade jag fram dessa underbara Maja Design-papper som nu hunnit få några år på nacken. Men de är toppen att använda, och nu kom de väl till pass!


Jag skrapade kanterna på de flesta av papprena jag använde. Det ger en cool, lite "ruffig" stil.
Några söta blommor i vitt från I Am Roses passade bra här.


Över till påsen!
Här använde jag matchande och delvis samma papper.
Man stänger igen påsen med hjälp av en doily och en mini-klädnypa.



Kika in imorrn så får ni se kort och påse till den andra läraren!
Där är temat fotboll!

Inga kommentarer: