9 augusti 2014

Gult, grönt och blått - Hobbyworlds utmaning i augusti

Hobbyworld (en av mina favoritbloggar!) har nu i augusti en härlig färgutmaning.
Man ska använda gult, blått och grönt på sin layout. Lätt som en plätt tycker jag! Jag som älskar färger!


Jag hade dessutom dessa söta turkosa och gula (hmm, ser de lite oranga ut här?!) prickiga papprena
kvar i min ägo sen jag var gästdesigner hos Hobbyworld.
Det är Echo Park som gjort papprena, och jag fick ett helt 15x15-block 
med prickiga papper i olika färger.
Det gröna pappret med prickar är dock från en annan tillverkare.


Det var inget svårt val att använda mig av cirklar på min layout, det är ju min favorit-form!
Bakgrunden stänkte jag ner med mist i olika färger.
Jag stämplade också med två olika stämplar från Panduro (cirkel och texturmönster),
samt med en stämpel från Technique Tuesday (stjärnor).


Filtblommorna är mina favoriter!
I mitten på dem sitter några enamel dots från My Minds Eye.


Nu får ni väl hålla tummarna för min layout i Hobbyworlds utmaning!
Och blir ni själva sugna på att vara med (hur kan man INTE bli sugen?!),
så kika HÄR och läs mer om utmaningen.
De drar tre vinnare, och de får varsin ny, fin die från Spellbinders!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Love the beautiful colours and design! Beautiful!!

Malin ~ Lillpiga sa...

Åh så snygg layout! Blir glad av den! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyyworld!

Kram Malin ♥

Jeanette Wallén sa...

Superläcker LO - väldigt Ulrika! :D

Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds augustiutmaning!

/ Jeanette - Tettiz

Katja/MezzaNotte sa...

Layouten är verkligen urläcker. Är otroligt svag för cirklar.

Roligt att du är med och deltar i Hobbyworlds augustiutmaning!
Kram Katja/Mezzanotte

Tesa sa...

Underbara färger och kan man bli annat än glad av prickar:)
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

Kram Tesa/Therese

Lisa sa...

Vilken fin layout!!

Tack för att du deltar i Hobbyworlds tävling. :)