18 september 2014

Dragspels-album för BoBunny

Idag ska jag visa er ett minialbum som jag gjort som DT-uppdrag för BoBunny.
Jag ska beskriva här steg för steg hur jag gjorde det.

Jag började med ett av BoBunnys nya fina chevron-papper.


Jag skar det tvärs över så att jag fick lika breda remsor. 
Sedan bigade jag dem först på mitten, och sedan på "mitten av mitten".


Limmade ihop de två remsorna, och stänkte lite BoBunny mist (Bronze) på dem.



Därefter klippte jag ut bitar och figurer ur flera av de fina papprena i BoBunnys serie Souvenir.
Jag chalkade också kanterna på dem.


Sen var det bara att klistra dit papper, dekorationer och foton!


Jag har använt stämplar från ett nytt stämpelkit från BoBunny som heter Captured.


På baksidan av albumet fäste jag en remsa av en film strip som hör till serien Souvenir.




Inga kommentarer: