2 september 2014

Ett rum med utsikt - i Rom

Idag blir det denna layout! En layout jag gjorde bara för någon vecka sen efter en av mina egna skisser på SWE Scrapbook.
Skissen såg du här i bloggen igår, så scrolla neråt en bit så hittar du den!


Jag använde ett av fotona jag tog när jag och tjejgänget var i Rom förra hösten. En fantastisk resa! 
Vi såg mycket av stan, och var såklart iväg och tittade på Sankt Peterskyrkan (som syns på fotot).
Fotot är förresten taget från badrumsfönstret i den lägenhet vi hyrde. 


Mönsterpapprena kommer från Basic Greys fina serie Carte Postale.
Trädekorationer från Prima.


Bakgrundsmönster gjorde jag med stämplar från Panduro och Kaisercraft.
Jag har också stänkt med Primas Color Bloom spray, nyansen heter Antique Gold.



1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

En fin Layout igen..
Tack för tipsen jag fick som svar på mina frågor....ska använd det nästa gång jag ska skriva på en LO.
Ha en bra dag
Kram