22 september 2014

Måndags-skissen


Vilken härlig helg jag haft!
Jag fick spendera hela lördagen i Enköping på en scrapträff anordnad av de tre tjejerna i Enköpingspyssel.
På söndagen hann jag sedan med en träningsrunda och att baka tekakor! Jag hoppas kunna visa bilder på tekakorna här i bloggen framöver.

Nu är helgen slut, och det är måndag. Därför bjuder jag på en skiss! Denna skiss är för ovanlighetens skull handritad.
Jag fick nämligen i uppdrag av Enköpingspyssel-tjejerna att skapa lördagens skissutmaning. Rakt upp och ner på ett blädderblock som fanns där i lokalen!
Det blev denna skiss som verkade passa både kort och layouter, för det skapades för glatta livet på träffen! 

Under skissen kan ni se de bidrag som var med och tävlade. Jag var också med och tävlade, och bidrog med det aprikosfärgade och turkosa kortet som står som nr. 2 från vänster! :-)





Layouterna är skapade av några av mina absoluta "scrap-bästisar". Lena Larsson, Thérèse Larsson, Malin "Lillpiga" Tivlin, Maiden Kerstin, Katja "Mezzanotte" Joulak och Karin Zander.
Bra jobbat tjejer, dessa layouter är helt underbara!!

***

Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do! 

Inga kommentarer: