30 oktober 2014

Sponsring av Pion Design

Som inspiratör hos Svensk Scrapbooking fick jag nyligen ett underbart paket papper skickat till mig!
Papprena är ur Pion Designs serie My Beloved Son, och passar utmärkt då jag har två älskade söner här hemma! ;-)
Jag har redan hunnit göra en layout och ett kort. Idag ska ni få se layouten!


Alla papper på layouten kommer från Pion Design (utom några små bitar brun cardstock).
Jag började med ett brunmönstrat papper som bakgrund. Ja la det söta ljusa pappret
ovanpå efter att ha skurit bort en bit runt kanterna.


På pappret står den söta texten "When we asked for a son, we were sent a prince".
Det passar utmärkt in på båda mina söner, men jag råkade hitta detta underbara foto
av Lukas som passade bra in med färgerna jag använde i övrigt.


Den stora, gröna blomman köpte jag förra sommaren i en Michaels-butik i Santa Barbara.
De små och lite större gula blommorna kommer från Papirdesign.

Guld-misten kommer från BoBunny


Bladrankorna är utstansade i brun cardstock med hjälp av en Sizzix/Tim Holtz-die
som heter Spring Greenery:


Kanterna på alla pappersbitar har jag skrapat med hjälp av Primas Distressing tool:


Därefter har jag använt brun Distressdyna för att färga in kanterna.




1 kommentar:

Stephi sa...

I can see lots of flowers..:-)
Snyggt!