30 december 2014

Liftat ett kort av Pojjo

I SWE Scrapbooks blogg för en tid sen så liftade vi duktiga kortmakaren Johanna Westins (Pojjos) kort.
I DETTA inlägg kan ni se hennes underbara kort samt en tolkning till av en av de andra tjejerna i designteamet.


Jag har använt helt underbart romantiska papper från Primas serie Delight.
De blå bladrankorna är utstansade med min favorit-die Garden Greens från Sizzix.


Den vita blomman kommer från Petaloo.


I ovankant på insidan har jag fäst en bård av vit cardstock.
Jag har använt kantstansen Doily Lace från Martha Stewart på bården.
För att dölja skarven där jag fäste bården, limmade jag dit
en blå pappersremsa från ett av de vackra pappren ur serien.


1 kommentar:

Anna Uhras sa...

MMM ljuvligt vackert!!! En fröjd för ögat! Gott Nytt År här nu snart! Tack för i år och jag ser fram emot att å se allt härligt du kommer att skapa nästa år :) Kram Anna
urascrap.blogg.se