29 januari 2015

Ett romantiskt kort efter en skiss hos SWE Scrapbook

Det är roligt att använda skisser även till kort tycker jag!
Skissen jag använt hittar ni HÄR, hos SWE scrapbook. Varje onsdag visar vi kort i inspirationsbloggen.
Denna vecka skulle vi skapa kort efter Ullis "LillBlommans" skiss.


Jag har använt papper från Pion Design i milda, fina färger!
Ni kan nog aldrig gissa var jag fått tag på "doilyn" som sitter i ovankant på kortet...
Det är en liten pappersservett som jag fick med mig från ett hotellrum
en gång för länge sen. Det låg under tandborstglaset. Bra att ha, tänkte jag,
och räddade det innan det hann bli blött! :-)


De gröna rosorna kommer från Papirdesign,
och de bruna "kvistarna" har jag stansat ut med hjälp av en Martha Stewart-stans.

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Men vad snyggt!!! Roligt att använda lite icke scrap grejer ibland ju :) Ljuvliga färger!!

Kram Anna

urascrap.blogspot.se