9 januari 2015

Gäst-designer för en dag hos 17turtles!

Idag ska jag visa er en layout som jag gjort som gästdesigner hos min vän Juliana Michaels och hennes blogg 17turtles.
Hon gör digitala filer till figurer man skär ut med sin Silhouette Cameo.
Man kan köpa dem i hennes etsy shop som du hittar HÄR.


Jag fick välja fritt bland alla härliga filer, och valde detta "bubbel-mönster"!


Jag skar ut det i ett ljusblått cardstock, men insåg sen att den nyansen passade i te
helt perfekt ihop med det turkosa i fotot.
Då sprayade jag den med min blå BoBunny Glimmer spray!


Jag har använt paper och dekorationer från BoBunny.
Papprena kommer från serien Lemonade Stand.


Tack för förtroendet, Juliana Michaels!
Jag hade så skoj när jag skapade med den här filen!

Thank you so much, Juliana Michaels!
I had so much fun working with this cutting file!

Inga kommentarer: