30 januari 2015

Två kort med hjälp av blom-förpackningar!

Här kommer två kort/tags som jag gjort för BoBunny.
De syntes på BoBunnys Facebook-sida för en vecka sen.
Om ni kikar noga, så ser ni att basen är de kartongbitar som suttit i blomförpackningar!


Så här ser en av BoBunnys blomförpackningar ut:

Jag tyckte att den nya serien Star-crossed passade bra ihop med
det vita och beiga på kartongbitarna.


Det blev flera roliga detaljer på denna tag. Har ni sett den glittriga pilen t.ex?


Bokstäverna som bildar ordet LOVE har jag figurklippt ur ett av papprena.
På en av chipboard-dekorationerna sitter några knappar och några små hjärt-dekorationer.


Här kommer tag nummer två!
Ännu mera glitter och bling än det första ni såg.


Allt material på tagsen utom banden kommer från BoBunny.


Runt kanterna på pappret med röda hjärtan på, har jag penslat Glitter Paste.
En underbar produkt som kan få allt att glittra!
Så här ser de ut, och inom kort släpper BoBunny flera nya Glitter Paste i andra färger!




1 kommentar:

Outi sa...

Superläckra tags och jättekul att du använde blomförpackningar! Gillar både tagsen och återvinningstanken.
Kram, Outi

PS.Välkommen att vara med på min blogcandy om du vill. Du hittar den här: http://pappersgalen.blogspot.se/2015/01/2015-blogoversary-candy-2015.html