4 maj 2015

Måndags-skissen


Ny vecka, ny månad! Välkommen maj!!
Jag har haft en toppenhelg, och den var ju extra lång tack vare en extra ledig fredag.
Vi har hunnit med att göra massor där hemma. Nu är potatisen i jorden, och vi passade på att peta ner lite frön också, morot, lök, ruccola och några olika blommor. Nu är det bara att vänta och se!
Jag hann scrappa lite också, såklart! 
Denna underbara måndag bjuder jag på denna skiss!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do! 

2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Åååå!! Super snygg skiss!!! hoppas jag hinner göra nåt till den... Menar du allvar, potatis och frön i backen REDAN?! Ja det är klart, du bor ju en bit söder om oss förstoss men ändå :) WOW!! Härligt !! :) Kram Anna :)

Mahlin78 sa...

Vilken inspirerande skiss! Den gick ju inte bara att motstå :-) Här finns min tolkning: http://mahlin78.blogspot.se/2015/05/layout-22-2015.html