9 juni 2015

Galleri Kvantum

Hemma hos mig i Bålsta har vi en fin matbutik. ICA Kvantum Bålsta.
Där har man i fem års tid haft något som man kallar Galleri Kvantum. Där får lokala förmågor ställa ut sin konst, vad det än månde vara.
Under juni månad har jag den stora äran att få vara "gallerist"!
Jag valde ut ett antal layouter, några inramade, två altrade glasburkar och en altrad skokartong.
Dessa står nu uppställda en våning ovanför köttfärsen! Hihi!

Jag tycker det är jätteskoj för scrapbooking i allmänhet att få synas lite! Sen är det såklart en ära för mig personligen att få visa det jag pysslat med i så många år.

Om du har vägarna förbi Bålsta så har du ända till den sista juni på dig att kika på mina saker. Välkomna!

1 kommentar:

Carina sa...

Åh vilket härligt sätt att visa upp lokala förmågor och kul att vår hobby blir lite uppmärksammad :)
Jag ska själv vara med på en sommarutställning här hemma på vårat Museum. Det är också en utställning med lokala hantverkare. Kul, pirrigt och spännande att få vara med.
Kram Carina