14 juli 2015

En altrad burk - BoBunnys Penny Emporium

Den här burken har jag sparat på ett tag. Jag tänkte väl att den skulle kunna bli nåt en vacker dag! :-)


Jag bestämde mig för att passa på att använda BoBunnys underbara nya serie Penny Emporium
till att altra burken och göra den något lite tjusigare.
Det blev så här:


Jag har figurklippt många motiv ur några av de vackra papprena i serien.


Jag har fäst de flesta motiven med 3D-kuddar för att de ska stå ut lite från bakgrunden.


Även locket på burken dekorerade jag.
Den vita plasten syns fortfarande, men i mitten av locket placerade jag utstansade
papper och ett gäng blommor.
De små grå rosorna är det enda på burken som inte kommer från BoBunny.


Ifrån min "bra-att-ha-låda" rotade jag fram ett blixtlås-handtag:


Detaljbild med rhinestones.


Här ser man tydligt hur motiven står ute lite från bakgrunden tack vare 3D-kuddarna.


I min "bra-att-ha-låda" hittade jag också en liten nyckel från en dagbok.
Den passade också bra att fästa på burken!



Inga kommentarer: