29 juli 2015

En mjölkälskande kille

Idag visar jag er den här layouten som jag gjort för Cili In Papers.
Jag har en tolvåring här hemma som älskar mjölk!
Han var lite smådeppig när vi spenderade två veckor i USA den här sommaren. Där smakar ju inte mjölken alls som här hemma, så han avstod hellre...
Därför var det extra skoj när han hittade den här stora mjölkflaskan på Sea World i San Diego, och fick krama den!


Bakgrundspappret kladdade jag ner lite med blå och svart mist. 
Jag "stämplade" också med hjälp av svart akrylfärg och papprullar.


Åh vad jag älskar dessa enamel shapes från Bella Blvd! Här ovan ser du dem som stjärnor,
men det finns pilar, hjärtan och annat fint också!
Jag gillar strukturen på dem, den blanka, upphöjda ytan som är som små godisbitar!


Papprena kommer från Bella Blvd, American Crafts och We R Memorykeepers.
Kul att man kan blanda papper från olika tillverkare och det ändå matchar!
För visst funkar blått och grönt ihop?


Allt material hittar du hos Cili In Papers.

Inga kommentarer: