4 december 2015

Layout med rese-tema för Cili In Papers

Det här är en layout som jag skapat för Cili In Papers där jag nu varit designteams-medlem i ett drygt halvår!
Jag har fått möjlighet att skapa med de mest fantastiska produkter! Butiken är mycket duktiga på att ha koll på nyheter inom branschen, och att ta hem det allra bästa! :-)


Till den här layouten har jag använt så coola papper ur Imaginisces serie Happy Traveler
Papprena är från det 6x6 tum stora pappersblocket som finns.

Jag började med att kladda lite på det vita bakgrunds-cardstocket. 
Jag har använt en stencil samt stänkt med mist.

Jag stämplade också med en söt liten flygplans-stämpel som hör till serien.
 

Kolla dessa söta dekorationer!
Pilen, kameran och så den lilla cirkeln med GO! :-)
 


Du hittar allt material hos Cili In Papers.

Inga kommentarer: