22 mars 2016

A som i Artur

Min brorson heter Artur. Till honom har jag klätt in den här chipboard-bokstaven!


Den vita chipboard-bokstaven köpte jag för ett tag sen, jag kommer tyvärr inte ihåg var...
Det var med Artur i åtanke, och nu dök de perfekta pappren upp!
BoBunnys nya serie Toy Box.


Det är lite småpilligt att måtta så att alla pappersbitar som ska fästas på bokstaven blir rätt..
Jag chalkade alla bitar innan jag fäste dem på bokstaven.


Här har jag använt en av mina favorit-dies, molnen, från BoBunny!


Det finns många roliga figurer att klippa ur papper eller ta från stickers-ark i den här serien.



2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Tack Ulrika för påminnelsen att man ju kan klä in sitt A. Behövdes nu när dottern så snällt ritade på sitt A. Kram Anna ♡

pysselpetra sa...

Det ska jag också göra!!! Har ju bokstäver till barnen men de är alldeles vita naturella. Snyggt dekorerat <3