28 mars 2016

Måndags-skissen

Puh! Påskhelgen är snart över. Skönt med lite extra ledighet såklart, men tufft att bli tvungen att äta så mycket godis flera dagar i rad... ;-)
Skämt åsido! En skön och avkopplande påskhelg är snart tillända, men jag har faktiskt påsklov ihop med sönerna, så det går ingen nöd på mig.
Jag hoppas såklart få lite tid att scrappa under veckan. Den här skissen kanske jag testar då!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej fra Danmark

Kom til at skrive en besked på en gammel side fra 2012 - og ved ikke om du ser den.
Men jeg mangler hjælp til at finde steder hvor jeg kan købe materialer til specielt kanvas malerier/collager.
Jeg har i mange år lavet digitale collager/scrapbooking - men synes det kunne være sjovt at få det mellem hænderne og ikke kun på computeren.
Jeg leder specielt efter stencils, spray maling og tryk - alt hvad der kan bruges til at lave flotte billeder.
Måske du kan guide mig lidt.
Hvor køber man disse ting her i Skandinavien.

Håber at høre fra dig.
Hilsen Susanne

Ulrika sa...

Hej Susanne! Jag hittar inget sätt att kontakta dig! Leta upp mig på Facebook och skicka ett pm, så ska du få ett svar där!
/Ulrika Wandler