19 april 2016

Presentpåse med Glitter paste på

Idag ska jag visa er den här påsen som jag piffat till! Jag har gjort den som ett design-uppdrag för BoBunny, och den syntes i BoBunny-bloggen för en dryg vecka sen.


Den söta gula papperspåsen har jag haft liggande ett tag, men nu kom den väl till pass!


Jag har använt BoBunnys Glitter Paste och en av deras stencils för att göra lite bakgrundsmönster.
Jag använde en vitmålad träpinne som ag fäste en chipboard-
dekoration och en diecut på. Chippisen smetade jag Crackle Paste på!
Jag hade på gul Glitter Paste på pinnen.


Det blev några söta BoBunny-blommor som dekoration också!


Happy Birthday är en laserskuren chipboard-dekoration från BoBunny.
Jag hade först på vit Crackle Paste, och sen när när det torkat
hade jag på gul Glitter Paste också. 


Inga kommentarer: