6 maj 2016

En blå layout som är skapad efter en skiss

Förra veckan pågick en cybercrop hos Engströms. En cybercrop är en scrapträff, bara att man "träffas" över nätet istället för att alla åker till ett visst ställe och sitter där.
Engströms är en härlig butik med roligt sortiment! De hade dessutom väldigt roliga och bra utmaningar, och jag hann med några av dem.
Idag ska jag visa en blå layout som jag gjorde efter en skiss som var en av utmaningarna. Helen Lillieborg har ritat skissen, läcker va'?!


Jag minskade ner antalet rutor, och så här blev det då:


Jag använde ett enda papper, och det är det blå bagrundspappret.
et kommer från Fancy Pants.


Jag stänkte med svart och vit mist på pappret, och stämplade sedan med 
en stämpel från BoBunny som ser ut som symaskin-söm.


Fotona och dekorationerna fäste jag på 3D-kuddar för att det skulle bli lite djup i layouten.



1 kommentar:

Anna Uhras sa...

ÅÅHH!! Ja den här är ju såå fiiin Ulrika!! Gillar massor!!! Ha en härlig dag i solen :) Kram Anna :)