11 maj 2016

En tur till S:t Martin!

Idag får ni kika på den här layouten. Det var ett tag sen jag gjorde den, och ett tag sen den syntes på BoBunnys Instagram. Så det är väl hög tid att jag visar upp den här också.


Tyvärr är fotona på layouten inte mina egna... Jag har aldrig varit på S:t Martin... :-(
När jag fick i uppdrag av BoBunny att skapa med deras nya serie Beach Therapy 
som kom tidigare i år, så raggade jag tag på foton som min arbetskompis Ullis 
tagit då hon var med familjen på just S:t Martin för ett par år sen.


Jag gjorde tre stycken layouter med dessa papper och med Ullis foton. 
Hon fick dem som present av mig, och jag hoppas att hon och hennes familj
kan titta på dem nån gång och drömma sig tillbaka...

På det härliga bakgrundspappret smetade jag på gesso som jag färgat ljusblå 
med några droppar blå Glimmer Spray från BoBunny.
Jag använde en av BoBunnys Stickable stencils ihop med gesson för att 
göra det fina prickmönstret. 


Det är så läckra dekorationer i den här serien, kolla dessa surfingbrädor till exempel!


Den tredje och sista layouten jag gjort åt Ullis
kommer jag visa upp här i bloggen senare i veckan.


Inga kommentarer: