18 augusti 2016

Lilla, söta Lukas

Jag är så förtjust i det här fotografiet på min yngsta son Lukas. Han är idag 13 år och är snart lika lång som jag... Men här var han bara några månader gammal.
Dessa papper från Crate Paper passar ju perfekt ihop med de gamla bebisfotona! Allt material hittar du hos Cili In Papers!

Bakgrundsmönstret skapade jag genom att spraya mist i en ihopknölad liten plastpåse. 
Sen "stöpplade" jag påsen mot pappret. Jag stänkte sedan med guldfärgad och svart mist.
Jag skar till remsor av några av de fina papprena i Crate Papers serie Little You Boy
I en cardstock-remsa stansade jag ut ett stjärnmönster.


Notera gärna det läckra cardstocket som har en randig struktur som är jättefin!
I den här Crate Paper-serien finns massor av underbara dekorationer, 
t.ex. ett stort ark söta chipboard-figurer. Se bara på det här sovande molnet:


Några små guld-detaljer passade bra här tycker jag. Här ovan ser ni de otroligt läckra 
thickers-bokstäverna i guld, och här nedan ser ni guldiga mist-stänk och ett litet stickers-hjärta! 


Härligt att få scrappa de härliga gamla bebisfotona nu när ungarna börjar bli så stora... 
Igår började gossen ni ser på fotot sjunde klass... Vart tog åren vägen?! ;-) 


Inga kommentarer: