13 oktober 2016

ATC med höst-tema

En av mina goa scrapkompisar Ullis kläckte en utmärkt idé för en tid sen. Att vi skulle byta ATC-kort med varandra. Korten skulle vara skapade efter ett visst tema, och ett nytt tema för varje månad. Vi är ett litet gäng på nio scrappande brudar som byter kort med varandra.
Första månaden (september) var de bara sex stycken av oss som fick ändan ur och var med i bytet.

Läs mer om vad ATC är, och se mina allra första kort jag gjorde 2013 HÄR!

Idag visar jag dels mina kort, men också mina go'a kompisars kort!
Här kommer först mina:


Jag grundade med gesso genom en av BoBunnys stickable stencils.
Sen duschade jag dem med BoBunnys mist.


Jag duttade på ett genomskinligt medium och strösslade guldglitter över så
att det fastnade.

Jag stansade ut fina löv med hjälp av BoBunny dies.
Jag penslade på Glitter Paste.


Och HÄR ska ni få se!!
Mina underbara vänners superfina kort, som numera är mina! :-)
Katja, Nina, Ullis, Mia och Anna!  Vilka konstnärer, va'?!


Inga kommentarer: