24 oktober 2016

Måndags-skissen

En regnig och kylig helg är tillända. Det dröjer nog inte länge nu förrän de första snöflingorna kommer, och första nattfrosten gör att man får skrapa bilrutorna på morgonen. Kanske dags att rota fram kupévärmaren och koppla in den på timer...


Jag har hunnit scrappa lite, lite i helgen. Fast mest fick jag tid att fotografera det (lilla) jag har pysslat under veckan. Man får ju passa på att fotografera i dagsljus på helgerna eftersom jag inte är hemma från jobbet förrän vid ungefär 17.30-18 på dagarna. Då är det redan mörkt... :-(

Nu är det dags att presentera veckans skiss. Den här gjorde jag för flera år sen åt Scrap-Perra som då var igång med sin verksamhet som scrapbutik. Jag minns inte om skissen någonsin användes i deras blogg, men isåfall var det så länge sen att det känns okej att visa upp den igen!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

Inga kommentarer: