13 december 2016

Layout med några av mina DT-kompisar

Idag bryter jag av julkorts-paraden med att visa en layout.
När jag satt och bläddrade bland layouterna så insåg jag att jag glömt visa den här som jag gjorde för Cili In Papers för ett tag sen.


Papper och dekorationer kommer från Simple Stories serie The Reset Girl
En jättecool serie som är speciellt framtagen för att användas i planners, stora 
almanackor som man dekorerar.
Men som ni ser så funkar det utmärkt att göra layouter av produkterna också!
HÄR hittar du hela serien.


Fotot togs av en servitris på en restaurang på Stockholms centralstation.
Det är jag och två av mina DT-kompisar från Cili In Papers.
Det är vi tre som bor här på östra sidan av Sverige (runt Stockholm). Resten av
gänget bor ju i Göteborgs- och Malmö-trakten.


Det är så läckra färger på papper och dekorationer i den här serien. 
Designen på dekorationerna är ju så cool! 50-talstema!



Inga kommentarer: