27 december 2016

Sötaste nissen och pepparkaksgubben!

Nu när julhelgen är över, så bjuder jag på denna layout!
Med foton på världens sötaste tomtenisse och pepparkaksgubbe.


Jag har skapat den för BoBunny som visade upp den i sociala medier på självaste julafton!


Jag har använt papper och dekorationer från BoBunnys serie Merry & Bright.


Jag figurklippte söta rutor med motiv ur ett av mönsterpapprena.
Jag gillar effekten av att lägga dem lite omlott som en bakgrund till fotona.


Roligt med en dalahäst som motiv!


1 kommentar:

nbde2020 sa...

Yacht-Master-fodralet är 40 mm i replika klockor diameter, tunnare än de flesta Oyster-fodral och har mer rundade kanter, vilket gör det ganska rolex kopior snyggt klockor. Naturligtvis kan du bära den som din sportklocka, men dess platinabel blir repad lätt klockor kopior och polerade ytor gör alla repor två gånger mer synliga. Dessutom var Yacht-Master inte designad rolex klocka kopia som dykarklocka, så den har inte 300m vattenresistens som en känd Submariner eller 1220 meter som fake cartier Sea-Dweller. Men vattenmotståndet i denna klocka är ungefär 100 meter, vilket är mer än tillräckligt för att ta det för simning utan att oroa dig för fake IWC några skador.