16 januari 2017

Måndags-skissen

Härligt! Äntligen måndag igen!
Den här rushade iväg. Skidtävling för yngsta sonen på lördagen, och en tur för mig till Eskilstuna på söndagen för att göra en fransförlängning på min kompis Malins salong. Det blev jättebra, och väl värt en ganska lång resa fram och tillbaka. :-)
Nästa måndag befinner jag mig i Phoenix i USA för att återigen få uppleva den stora hobbymässan CHA - Crafter Hobby Association. Men lugn, det blir en skiss här i bloggen ändå. Jag schemalägger ett inlägg som dyker upp då.
Med lite tur kan jag blogga lite foton från mässan här i bloggen. Håll utkik, och håll tummarna att jag lyckas.

Här kommer denna veckas skiss:


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

Inga kommentarer: