3 februari 2017

Kärlek på burk - för Cili In Papers

Jag blev sugen på att altra något!
Det blev en burk full med kärlek! Burken lyckades jag norpa åt mig på jobbet. Det låg pepparkakor i den från början, och var en present från chefen till personalen i julas. När den var tömd slängdes den i återvinningslådan på jobbet, och där fiskade jag upp den och två likadana burkar till. (Hand upp alla som gjort likadant nån gång?! ;-) )

Papprena kommer från serien Love & Adore, och så här blev den efter att jag 
gått loss med papper, sax och lim! De finns att köpa på Cili In Papers.


Jag stansade ut cirklar med det suveräna Tonic Dies-setet Layering Dies Circles
Den största cirkeln blir hela 14 cm i diameter. 
Det räckte för att täcka den gamla etiketten som satt på locket.


Runt om burken fick jag skarva pappret, men det blev rätt bra ändå.

På sidan fäste jag en bit svart cardstock med texten "Kärlek på burk". Visst är det snygga bokstäver?! Nya fina dies från Neat & Tangled!


Inga kommentarer: